Bästa julklappen

20130212-180602.jpg

Idag landade en julklapp i brevlådan. Tidningsprenumeration är en sjukt bra present, gåvorna liksom sprider ut sig över tid.
Efter kvällens träningspass ska jag nog sätta tänderna i tidningen och förhoppningsvis sprutar inspirationen ut genom öronen när jag läst klart. Om inte annat kanske den inspirerar till att faktiskt sy klart den påbörjade kudden till vårt sovrum.

En reaktion på ”Bästa julklappen

  1. Vilken fin present/julklapp! Den måste jag köpa. Har du läst M by M (Made by Me tror jag det står för) den gillar jag också.

    Kram Linda

    Ps. Om du har lust att vara med i en tävling, kan man vinna en valfri produkt från ekologiska c/o Gerd inne hos mig.

Kommentera

