Syprojekt

Bild

 

Beställde hem märkband med mitt namn på. Alltid kul att kunna märka sina alster.
Tänker mig att jag ska börja sy mera nu än vad jag gjort förut. 
Passar även på att samla på mig tyger från loppis när jag är där. Det finns så många härliga tyger där, och dessutom riktigt billigt. 

Jag vill börja sy bland annat neccesärer och likande och testade lite för någon vecka sedan. Bild

 

Tycker att den blev riktigt härlig, utsidan är av en gammal gardin och så är den fodrad med ett randigt tyg. Idag fick jag också tillfälle att sy på märkbandet då jag fick dem på posten idag. 
Jag har mycket kvar att lära, men det är riktigt roligt. 

Bild

Kommentera

