Presenter

Det senaste har det inte blivit så mycket pysslat, men ett par presenter jag jag lyckats knåpa ihop i alla fall.

Bild
Denna neccesär bor nu hos en av mina ungdomar som tog studenten den sista maj. Älskar tyget, fyndat på Emmaus långt in i de småländska skogarna. Det är egentligen en gardinkappa för ett väldigt litet fönster vilket betyder att jag inte har speciellt stora mängder av det. Lite tråkigt men samtidigt betyder ju det att det är en smula exklusivt.

Bild
Detta blev ett lapptäcke till min nyaste vän Ilon som är sisådär fyra evckor gammal. Världens sötaste lilla unge, med en hel massa hår på huvudet redan. Jag hann aldrig ta ett foto på den färdiga produkten, men täcket fick en ganska tunn vaddfyllning och så det gula tyget som baksida. Jag är väldigt nöjd med tanke på att det var mitt första lapptäcke sedan typ syslöjden i åttan.

Kommentera

