Vimplar

Till vårt bröllop tillverkade jag vimplar som en tok. Det blev väldigt många meter och jag har ganska många meter till övers.

Bild

Därför säljer jag nu mina fina pastelliga vimplar. Färgerna är de som är på bilden i en salig blandning.
75 :- / meter och du beställer så många meter du vill ha. Frakt tillkommer.
Finns det andra färger du hellre vill ha på dina vimplar kan jag också sy upp efter dina önskemål till samma pris.

Maila mig för beställning, evelinajalonen@gmail.com

2 reaktioner på ”Vimplar

    1. Det gör jag gärna!
      Jag ska kolla vad jag har för tyger hemma, skickar en bild på vad jag har på facebook! 🙂
      Tack!

Kommentera

