iPadfodral

När jag slutade jobba i kyrkan fick jag boken Syjunta av mina kollegor. I den boken finns det 32 stycken bra och tydliga beskrivningar på ganska enkla syprojekt. Boken har en beskrivning på ett iPadfodral som jag blev sugen på att prova. Så en ensam söndag knåpade jag ihop ett fodral ungefär efter beskrivningen i boken. Några modifikationer blev det.

Bild

Detta tillföll min man men jag ska sy ett till mig själv också här snart. Tillklippningen av mitt fodral får nog ske under kvällens fotbollsmatch.

Bild

Kommentera

