Pinterest – denna inspirationskälla

Ja, var ska man börja. Pinterest, detta fantastiska! Jag använder sidan för alla möjliga typer av inspiration. För sömnad, virkning, håruppsättningar, klädstil, inredning, tatueringar och så vidare i all oändlighet. Jag har hittat massor av saker jag vill göra och vet såklart att det inte är möjligt att gör allt. Men jag har hittat en del grejer som inte kräver så mycket tid, vilket varit värdefullt då jag på senaste tiden haft svårt att motivera mig när det gäller att skapa.

IMG_0277.JPG

Ett hörlursfodral för att bringa lite ordning i handväskan.

Följ mig gärna på Pinterest, här är en länk.

Kommentera

