Lucka 2: Något gott jag ätit i år.

Här kommer lucka 2 i Emily Dahls julkalender.

IMG_2280.JPG

Jag insåg när jag skulle leta efter en bild på något gott jag ätit i år att jag i princip aldrig tar några bilder på mat. Kanske är det en reaktion på ”matbildsbonanzan” som hägrat i sociala medier.

Denna bild på den mest fantastiska och gigantiska glassbomb är från i somras där jag, mamma och en vän stannade till i Söderköping för att äta på Smultronstället som är ett av de mer kända glasscaféerna i Sverige.

Kommentera

