Lucka 4: När jag kände mig ledsen

IMG_0321.JPG

Denna bild är tagen under en promenad väldigt tidigt i år. Jag var tidig till min samtalsterapeut och passade på att ta en promenad innan vår session skulle börja. Under denna tiden bar jag på mycket bitterhet, sorgsenhet och ilska över olika saker. Över hur människor sårat mig, över hur jag inte tagit hand om mig själv och över hur jag misslyckats. Men också en tacksamhet över att det fanns människor som sa stopp, som drog tag i mig innan det var för sent.

Kommentera

