Lucka 7: En bild jag tagit som jag själv tycker mycket om.

IMG_2291.JPG

Denna bild är ju inte tekniskt bra, en alldeles för inzoomad iPhone-bild. Men den är från en av de finare dagarna detta året. Min man och jag drog ut på liten semester på västkusten i somras. Efter att ha varit i vår hembygd några veckor och bott hemma hos mina föräldrar eller hos svärmor så var vi väldigt sugna på att bara vara vi två. Så vi packade bilen och drog iväg. Först stannade vi i himmelriket a.k.a Tygskroten i Kinna. Sedan vidare till Gekås för att senare landa på stranden utanför Falkenberg. Där knäppte jag denna bilden, en kväll bland klippor där det bara var han och jag. Vi såg solnedgången och höll om varandra. Grillade och pratade. Det är ganska konstigt egentligen, hur lyckligt lottad jag är som hittat den personen jag helst av allt alltid vill umgås med alla dagar.

IMG_2292.JPG

Detta är en del av Emily Dahls julkalender.

Kommentera

