KoftKal Vecka 3

Jag ligger lite efter i koftkalen. Har ännu inte gjort klart tredje veckans uppgifter trots att fjärde veckan nu är påbörjad. Det har kommit lite andra handarbeten emellan. Men jag stickar på och i skrivande stund ser det ut såhär:

IMG_2602.JPG

Jag måste säga att jag är väldigt stolt över att jag kommit såhär långt och att jag fortfarande tycker det är roligt och är nöjd med resultatet hittills. Jag hade ju ingen aning om hur detta skulle bli eftersom jag stickat otroligt lite innan och dessutom inte ett enda plagg. Så jag kämpar på och hoppas att jag får mycket sticktid i veckan som kommer.

Kommentera

