Lucka 11: En bild på en person du saknat i år

IMG_0335.JPG

Det går inte bara att välja en av dessa två personer, så jag väljer båda två. Mina älskade små kusiner. Eftersom jag är såpass mycket äldre än dem kändes det nästan som att få två sladd-syskon när jag var sisådär 15-16 år. Jag bor för långt ifrån dem och de hinner bli så stora mellan varje gång jag träffar dem. Jag saknar dem väldigt ofta, lite kusinmys hade passat ganska bra många gånger. Som tur är närmar sig jul och då får jag träffa dem lite mer, bygga lego, pyssla eller bara mysa.

Detta är en del av Emily Dahls julkalender.

Kommentera

