Lucka 14:En bild jag inte minns att jag tagit.

Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle lägga upp för bild igår på temat ”En bild från ett avgörande ögonblick i år”. Jag insåg när jag funderade över det temat att jag inte haft några större avgörande ögonblick under året, och de som finns har jag dels inga bilder från och känns jobbiga att berätta om. Så vi hoppar raskt vidare till lucka 14 istället.

IMG_0333.JPG

En halvsuddig bild från ett hotellrum utan fönster i Stockholm. Emil förbereder sig inför att vi ska ut och fira min pappas 50 års-dag. Min man är den stiligaste jag vet när han har skjorta och fluga på sig.

Kommentera

