Lucka 16: En selfie jag tagit i år.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c93/33087598/files/2014/12/img_2261.jpg

Denna tog jag som uppstart på ett av de dygn jag minns bäst från i somras. Jag hade ett helt dygn för mig själv i min mans släktstuga i en skog vid en sjö i Värmland. Min plan var att sy så mycket jag kunde vilket jag också gjorde. Jag lyssnade på massvis av podcasts, klippte tyg, nålade, strök, sydde och sprättade. Det dygnet producerade jag två klänningar, mina första egensydda. En kjol, ett lapptäcke och ett knippe nyckelband hann jag också med. Det var nästan lite störigt att min man och hans morfar kom dit dag två.

Kommentera

